fbpx
Przejdź do treści

projekt

logo

Logo firmowe

 

Logo jest najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej marki. To z nim Twój klient będzie miał najczęściej styczność podczas kontaktu z Twoją marką.

Powinno być rozpoznawalne, przyjemne w odbiorze, dopasowane do Twojego produktu, czy usługi, a także przemawiające do Twojej grupy docelowej.

Dobrze zaprojektowane logo jest znakiem ponadczasowym i nie wymaga modyfikacji nawet przez wiele lat. grupy docelowej. Dobrze zaprojektowane logo jest znakiem ponadczasowym i nie wymaga modyfikacji nawet przez wiele lat. 

Porozmawiamy na temat Twojej marki

Na tym etapie określamy wspólnie grupę docelową, charakter Twojej marki, rozmawiamy o Twoich wyobrażeniach i o tym, z czym markę kojarzysz. To pierwszy etap, w którym określimy kierunek projektu.

Propozycje

Na podstawie zebranych informacji, przygotuję dla Ciebie kilka propozycji. Być może znajdziesz wśród nich pomysł na logo, którego potrzebujesz, lub pomogą sprecyzować docelowy wygląd projektu. Jeśli nie spodoba Ci się żadna z propozycji, poproszę o wskazanie drogi do wykonania kolejnych.

Szkic

Na bazie Twoich wytycznych, przygotuję dla Ciebie 3 szkice logotypów w wersji monochromatycznej. Będziesz miał/a możliwość zasugerowania zmian do wybranego znaku lub wybierzesz ten, który Ci odpowiada. Na tym etapie masz 3 tury poprawek. Ważne jest, aby logo pasowało też Tobie!

Dopracowanie

Po wybraniu ostatecznej wersji logo dobierzemy kolorystykę, która być może stanie się też częścią Twojej identyfikacji wizualnej. Możemy pominąć ten etap, jeśli potrzebujesz logo tylko w wersji monochromatycznej.

Gotowe logo

Otrzymasz we wszystkich potrzebnych wersjach, między innymi w krzywych, czyli w wektorach (takie logo można powiększać bez ograniczeń, bez obawy o utratę jego jakości); białe, czarne, kolorowe z przezroczystym tłem, tak zwany "znak wodny"; dostosowane wielkością do publikacji w różnych kanałach, np. na stronie internetowej, mediach społecznościowych; w dwóch opcjach kolorystycznych — CMYK (do profesjonalnych wydruków) i RGB (do użytku cyfrowego); w wersji responsywnej.

Sygnet

Jeśli zaistnieje potrzeba, zaprojektuję też ikonę logo — skrócony znak logo, który będzie niejako znakiem rozpoznawalnym marki. Nazywamy go "sygnetem". Świetnie sprawdza się w avatarach na mediach społecznościowych, jako znak wodny na fotografiach i jest kompatybilny z pełną wersją logo. Można też wykorzystać go do wersji responsywnych logo.

Księga znaku

Księga znaku jest dokumentem, który określa sposoby używania logo w identyfikacji wizualnej marki. Za każdym razem, kiedy będziesz zlecał projekty poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej swojej marki, pomoże firmie zewnętrznej w zachowaniu spójności zamawianych elementów z Twoją marką. Zobacz, co zawiera dokument.

  • Opisuje zasady korzystania z logo, jego kolory, formę, wymiary, pole ochronne, zasady stosowania logo oraz sposoby, w jakich nie może być stosowane.
  • Zawiera też wizualizacje dodatkowych projektów, takich jak: odzież firmowa, teczka firmowa, wybrane gadżety.
  • Informacje o kolorystyce logo w przestrzeni CMYK i RGB

Koszt projektu

Logo 1590 zł 
Logo + sygnet 1890 zł
Logo + sygnet + wersja dodatkowa 1990 zł
Księga znaku do zaprojektowanego logo – 650 zł

Potrzebujesz pełnej identyfikacji wizualnej?
Potrzebujesz projektów graficznych do druku i online?
Sprawdź poniżej!