fbpx
Przejdź do treści
Strona główna » ARTYKUŁY » Korzyści dobrego contentu

Korzyści dobrego contentu

Przemyślane i dopasowane treści to większa szansa na sprzedaż!

Czy wiedziałeś, że ważne jest nie tylko to, co mówisz, ale też sposób, w jaki to robisz? Poznaj tajemnicę dobrego contentu i zadbaj o świetne treści!

Wyobraź sobie sytuację, że masz przed sobą małe dziecko i próbujesz wytłumaczyć mu, jak działa termometr. Jakich słów użyjesz? Jakie obrazy pokażesz? Następnie wytłumacz działanie termometru osobie dorosłej. Użyjesz tych samych obrazów i słów, aby to zrobić?

Z przekazem marketingowym jest podobnie.

Musisz poznać swojego odbiorcę, określić grupę, do której kierujesz swój przekaz. Pamiętaj, że nie można zadowolić wszystkich. Jeśli treści zostaną dopasowane do odpowiednich odbiorców, przyniosą korzyści!

Zwiększenie zaangażowania odbiorców

Czas, jaki Twój odbiorca spędzi na Twojej stronie działa na Twoją korzyść. Tworzone przez nas treści mają na celu przyciągnięcie jak największej ilości odbiorców i zatrzymanie ich uwagi. Jeśli to, co znajdą u Ciebie rozwieje ich wątpliwości, nie będą szukali pomocy u konkurencji. Im więcej czasu spędzą u Ciebie, tym lepiej zapamiętają Twoją markę. 

Kiedy Twoi klienci będą podejmowali decyzje o zakupie, to właśnie do Ciebie zwrócą się o pomoc i jest duża szansa, że kupią właśnie Twoje produkty czy usługi

Zbudowanie większych zasięgów

Wartościowe treści, które przyciągają odbiorców swoim wyglądem i jakością merytoryczną, zachęcają odbiorców do dzielenia się nimi. Ile razy spotkałeś się z sytuacją, że treści, które znajdujesz w sieci, są niezrozumiałym bełkotem? Treści muszą być czytelne dla Twojego odbiorcy!

Zdobycie klientów, którzy wracają i kupują

Człowiek jest istotą, którą rządzi siła przyzwyczajenia. Jeśli uda Ci się zwrócić uwagę i zainteresować swojego odbiorcę, jesteś na dobrej drodze do tego, aby stał się twoim stałym klientem. Poprzez treści pokaż klientowi swój profesjonalizm, znajomość branży oraz Twoją umiejętność do rozwiązywania jego problemów

Zbudowanie rekomendacji i poleceń

Zadowolony klient poleci Cię swoim znajomym, co znacznie zwiększy zasięg Twoich odbiorców i pomoże w podniesieniu wyników sprzedaży. Kiedy konsumenci będą podejmowali decyzje o zakupie, to właśnie do Ciebie zwrócą się o pomoc i jest duża szansa, że zdecydują się na Twoje produkty czy usługi. 

Rodzaje treści marketingowych

Do podstawowych rodzajów treści, które można wykorzystać do budowania widoczności Twojej marki w sieci, należą:

Obrazy

Statyczne kreacje graficzne na media społecznościowe, czyli grafiki, zdjęcia, ikony oraz inne projekty graficzne.

Teksty

Treści do postów, opisy na strony www, artykuły blogowe, artykuły eksperckie, instrukcje i wiele innych.

Kreacje video

Filmy instruktażowe, prezentacje multimedialne, rolki, relacje.

Treści filmowe są najchętniej oglądane przez internautów! Nie wymagają czytania, szybko przekazują niezbędne informacje i są przyjemne w odbiorze. Wykorzystaj ich potencjał i zacznij publikować!

Content marketing, czyli marketing treści

Content to inaczej treści – tekstowe i graficzne, znajdujące się na Twojej stronie firmowej, profilu w mediach społecznościowych, w kreacji reklamowej. To wszystkie elementy, które spowodują, że Twój odbiorca zauważy Twoją firmę, będzie mógł ją poznać, zapamiętać i wybrać.

Treści marketingowe – obrazy i teksty, powinny być dostosowane do Twojej grupy docelowej. Wiem, jak dopasować ton wypowiedzi i wygląd grafik do biznesu, który prowadzisz. Dzięki zbudowaniu treści w odpowiedni sposób nawiążemy relacje z Twoim klientem poprzez spójną i klarowną identyfikację wizualną.

Treści, które dla Ciebie stworzę, będą działały na korzyść Twojego biznesu.

Zadbam o poprawne gramatycznie i stylistycznie teksty oraz przyciągające odbiorców grafiki. Pomogę też dobrać Ci odpowiednie kanały i narzędzia, aby Twój content trafił tam, gdzie jest największa szansa na spotkanie z Twoim klientem.

Zobacz, co mogę dla Ciebie zrobić.